<br>DON VIONA <br> " Fight For Freedom ": Show Business - Stunt Martine Jonckheere om in de belangstelling te komen ? " Mijn denken zal zich nooit onderwerpen,noch aan dogma,noch aan een partij,noch aan een belang,noch aan een voordeel,maar uitsluitend aan de feiten zelf,want zich onderwerpen betekent, het einde van alle denken "
" Bloggers are the hackers of the corrupted main stream mediocratic monopoly. Our mission is truth, our numbers are many, and we are taking back the control of the public mind. Liberating it from those whom peddle complacency, conformity, and ignorance. This is our mission and not one of us can do it alone. Join us! "



25 juli 2014

Show Business - Stunt Martine Jonckheere om in de belangstelling te komen ?

‘Gestolen auto’ Martine Jonckheere blijkt gewoon stommiteit van actrice.
De auto van Familie-actrice Martine Jonckheere (57) was gisteren enkele uren vermist. Jonckheere en haar man Filip Moortgat gingen aangifte doen bij de politie in Deurne. Tot bleek dat de auto gewoon op een andere parking geparkeerd stond dan waar het koppel dacht. 
‘Mijn Saab 2000 Turbo cabrio werd gestolen op de parking van de Colruyt in de Herentalsebaan in Deurne’, vertelde Jonckheere gisterenmiddag. ‘Ik heb die auto twee jaar geleden tweedehands gekocht en de omniumverzekering is net afgelopen.’ Jonckheere trok onmiddellijk samen met haar man naar het politiekantoor om aangifte te doen. ‘We hebben daar een paar uur gezeten en al die tijd werd de gestolen auto maar niet geseind’, zuchtte ze. Een uur nadat het koppel vertrokken was, stapte Moortgat opnieuw het politiekantoor binnen. Hij had de ‘gestolen’ Saab teruggevonden en kwam dat nog even uitleggen: hij had de auto geparkeerd op de parking van Lidl, even voorbij die van Colruyt, maar was dat vergeten toen hij de auto weer wilde oppikken. Vruchteloos speurde hij de parking van Colruyt af, terwijl hun auto gewoon even verderop geparkeerd stond. ‘Een fout van mij’, verklaarde Moortgat aan de politie. ‘Eind goed al goed’, besluit Martine Jonckheere. ‘Ik heb er zelf ondertussen al hartelijk om moeten lachen. Ik dacht zelfs even dat ik in een of ander verborgen camera-programma was beland. Gelukkig heb ik nu mijn auto terug, anders had ik nog vier jaar lang elke maand zeshonderd euro moeten betalen voor een auto die ik niet meer heb.’ 

Reactie: Wat sommige mensen al niet doen om toch maar in de kijker te blijven lopen .. of zijn beiden dement aan het worden of wij mogen niet weten dat zij feitelijk in de Lidl  hun inkopen doen. ( De Lidl straalt nu eenmaal geen "klasse" uit hé ) Ondertussen weet iedereen nu wel dat zij met een Saab Cabrio Turbo rondtoert. Zielig vertoon en zinloze inzet van de politie is de conclusie.

Don Viona  

Labels: , , , , , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Els F. Antwerpen said...

Martine doet alles om toch maar in de kijker te lopen , zelfs met opendak rijden als het regent.

25/7/14 12:10  
Anonymous Frank L. Kruibeke said...

Voor een niet BV wordt een auto niet geseind hoor. Je kan het zelf oplossen.

25/7/14 12:12  

Een reactie plaatsen

<< Home